Beoordelingen van reizen naar Noord-Madagaskar

4
1 beoordeling
gert
4
Noord-Madagaskar
Met familie
Het heeft even geduurd, druk, druk druk, maar wij wilden jouw nog even bedanken voor de geweldige reis die wij gemaakt hebben in Madagaskar. Ons doel was om zoveel mogelijk te genieten van de natuur en zoveel mogelijk beestjes te zien en dat is allemaal gelukt. Ook de chauffeurs en gidsen en locaties waren top.